SEO (Search Engine Optimization) yra pagrindinis jūsų svetainės matomumas. Tai fundamentalus būdas bendrauti su Google ir kitomis paieškos sistemomis, siekiant įrodyti jūsų svetainės aktualumą vartotojams ir jų paieškos užklausoms.
Šiame straipsnyje mes išnagrinėsime SEO svarbą svetainėms ir puslapiams. Apžvelgsime keletą svarbiausių SEO aspektų, kodėl SEO svarbus jūsų svetainei ir kokį vaidmenį SEO vaidina jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijoje.
Kas yra SEO ir organinė paieška?
SEO praneša „Google“ ar bet kuriam kitam paieškos varikliui apie savo svetainių ir puslapių svarbą ir aktualumą. Naudojant SEO, jūsų turinys labiau tikėtina, kad turės aukštesnį reitingą paieškos rezultatų sąraše ir pirmi pasirodys vartotojams, kai jie ieško informacijos pagal tam tikrus raktinius žodžius.
Organinė paieška – paieškos rezultatai, už kuriuos nėra mokama. Vietoje „Google“ mokamų skelbimų gairių (įskaitant kainą per paspaudimą, skelbimo tinkamumą ir daugelį kitų veiksnių), natūralios paieškos rezultatai tvarkomi pagal paieškos variklio algoritmą.
Organinė paieška ir SEO vyksta kartu. SEO pritraukia organinį srautą, kuris yra labai svarbus siekiant sėkmės skaitmeninėje erdvėje.
Kodėl SEO ir organinė paieška yra svarbūs?
SEO svarbos negalima nepaisyti. Paieškos sistemos naudoja konkrečius algoritmus, kad nukreiptų internetinį srautą į vieną ar kitą svetainę.
Čia yra daug pranašumų, susijusių su stipria organinės paieškos strategija. Verslo požiūriu jūs gaunate pagrindinių įžvalgų apie savo auditoriją. Štai tik keletas priežasčių, kodėl SEO yra svarbus:
- Tai pigu
- Tai užtikrina puikią investicijų grąžą
- Jame pateikiami veiksmingi duomenys
- Jis skatina potencialius klientus per rinkodaros kanalą
- Tai didina patikimumą
- Tai pritraukia atitinkamus vartotojus
Kaip atpažinti mokamos ir organinės paieškos rezultatus?
Naudotojai gali iš karto pamatyti, už kuriuos rezultatus mokama, o kurie yra organiniai, spustelėję „skelbimų“ piktogramą.
Mokami rezultatai visada atsiranda paieškos rezultatų puslapio viršuje, o organinės paieškos rezultatai rodomi iškart po jais. Tačiau skirtingiems vartotojams gali būti rodomi skirtingi paieškos rezultatai.
Mokama ir organinė priemonė kartais gali būti skirta skirtingoms auditorijoms skirtingose pirkimo kanalo dalyse. Tie, kurie nori nusipirkti arba ką nors greitai gauti, labiau linkę spustelėti mokamą skelbimą, o organiniai vartotojai pasiskirsto visame kanale – nuo įėjimo iki pirkimo (ar bet kas, kas veda į galutinį veiksmą jūsų kanale)
Kai optimizuojate savo svetainę, suteikiate paieškos sistemoms geriausią įmanomą informaciją, kad jos galėtų indeksuoti ir rodyti jūsų svetaines ir puslapius paieškos rezultatų puslapyje. Kuriant turinį niekada negalima nuvertinti SEO svarbos; turite jį tinkamai optimizuoti.
Organinė paieška ir skaitmeninė rinkodara
Svarbu atsiminti, kad jūsų turinys teikia paslaugą. Jei manote, kad paieškos sistema yra tos paslaugos rinka, aukštas reitingas pirmajame puslapyje yra puikus būdas parduoti tai, ką siūlote.
Organinės paieškos rinkodara gali šiek tiek užtrukti prieš atnešdama rezultatą, o SEO yra procesas, kuris vystosi kartu su jūsų svetaine, tai reiškia, kad norint gauti naudos, reikia visada būti aktualiems.
Stengtis – verta. Viskas, ką jums reikia daryti – praktikuoti SEO ir tobulinti savo SEO metodus. Tačiau tiesiog atsisėsti ir tai padaryti nėra lengva. Tam reikia didžiulių laiko išteklių. Tokiais atvejais žengti pirmą žingsnį ar patobulinti jau esamą jūsų svetainės SEO gali profesionali Rinkodaros Guru komanda.
Rinkodaros guru – Jūsų sėkmingo verslo partneris.