Kas yra prekės ženklo stiliaus vadovas?
Prekės ženklo stiliaus vadovas (taip pat žinomas kaip prekės ženklo vadovas arba prekės ženklo gairės) iš esmės yra instrukcija, kaip prekės ženklas turi būti komunikuojamas. Jame pateikiami standartai, reikalingi norint tinkamai reprezentuoti jūsų prekės ženklą tiek viduje, tiek išorėje.
Prekės ženklo stiliaus vadovas yra skaitmeninis taisyklių sąvadas, kuriame nurodomi visi jūsų prekės ženklo išvaizdos ir pojūčio aspektai. Prekės ženklo stiliaus vadovas naudojamas ne tik vidinėje bet ir partnerių įmonės aplinkoje, žiniasklaidoje bei įvairiose agentūrose.

Kas įeina į prekės ženklo stiliaus vadovą?
Pagrindė prekės ženklo stiliaus vadovo paskirtis – būti pasidalintu su kitais. Skirdami laiko sukurti prekės ženklą, turite užtikrinti, kad jūsų prekės ženklo įvaizdis išliktų nuoseklus ir vientisas net kai jį tvarko išorinės šalys.
Prekės ženklo stiliaus vadovas turėtų būti glaustas, lengvai skaitomas skaitmeninis dokumentas. Jis prasideda nuo prekės ženklo misijos, o toliau apibrėžia prekės ženklo išvaizdą, pojūtį bei toną.
Prekės ženklo stiliaus vadovo sandara
Prekės ženklo stiliaus vadovas paprastai apima šiuos dalykus:
Tonas: kaip prekės ženklas naudoja kalbą ir emocijas (įskaitant gramatiką, santrumpas ir sutrumpinimai)
- Tipografija: šriftų stiliai, dydžiai ir tarpai
- Logotipai: visi logotipai, antriniai logotipai ir piktogramos
- Spalvų paletė: pagrindinės ir antrinės spalvos
- Kiti vaizdai: nuotraukos, iliustracijos, dokumentų šablonai, firminė atributika.
- Naudojimo ir nepriimtino naudojimo pavyzdžiai
Jei norite profesionalaus prekės ženklo stiliaus vadovo Rinkodaros GURU padės jums įgyvendinti ne tik vizualinę firminio stiliaus estetiką, bet ir suteiks jam unikalią reikšmę, simboliką ir prasmę.